> | > Ponturi si predictii pariuri sportive 29.12.2011

Ponturi si predictii pariuri sportive 29.12.2011

Posted on 29 dec. 2011 | 5 Comments

 
 Hockei
Dinamo Moscova - Torpedo Nizhny     1    1.75  
KalPa - Ilves      1       1.40
Kloten Flyers - Vítkovice Steel    1   1.40
Canada - Grizzly Adams Wolfsburg   over 5.5     1.60
Fotbal
Al Ahli (KSA) - Al Ansar    1          1.22
Southampton - Bristol City  1      1.42

Sa fie spre folos !      Cota 9.50

Comments:5

  1. Doresc sa fac zilnic astfel de postari care sa va inspire la pariurile pe care le faceti. Daca aveti sugesti sau doriti sa postati si dumneavoastra propriile predictii NU EZITATI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru pronosticurile facute!Sunt facute cu mult cap:)!Pacat ca nu a iesit KalPa - Ilves altfel toate ar fi fost castigatoare!As vrea sa te intreb Southampton - Bristol City s-a jucat ieri meciul asta?Eu l-am cautat dar nu l-am gasit!O zi buna sa ai si iti doresc sa ai reusite cat mai multe in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos site paul...as vrea sa te rog sa imi spui un pronostic la meciul liverpool cu newcastel

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu te superi vlad iti zic si eu,parerea mea referitor la: Liverpool - Newcastle---> 1X

    RăspundețiȘtergere
  5. are cota 1.08.cam mica nu crezi dany?

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.
Un produs Blogger.

Search